Ocinaș

Eu pentru aceştia Mă rog;

nu pentru lume Mă rog,

ci pentru cei pe care Mi i-ai dat,

că ai Tăi sunt.

Sfânta Evanghelie după Ioan 17:9

 

Eu pentru mine nu mai cer nimic,

Ci pentru frații morți în necredință.

Eu sunt nevrednic, lasă-mă un pic,

Te rog să-i ierți pe cei în neputință.

Pe cei ce-n temnițe Te-au pironit,

Te-au chinuit și dus la suferință.

Pe cei ce sfinți curați au prigonit,

Au umilit un neam pentru credință.

Pe cei ce neamul său au părăsit

Și au lăsat pământul fără biruință,

Că n-au vărsat nici sânge, n-au sfințit

Hotarele cu rugă și căință.

Te rog să-i ierți pe cei ce s-au unit

În nepăsare și în umilință

Cu inamicul care i-a smintit

Și i-a purtat în iad și neființă.

Pe cei ce încă nu Te-au întâlnit

Și nu au demnitate, conștiință,

Te rog să-i ierți, te rog să-i fi smerit,

Că Tu faci totul din bunăvoință.

Lasă un răspuns

