Blogul lui Veaceslav

Nocturnă

·

Ne-mbrățișăm sălbatic,

Înamorați de carne,

Suntem uscați ca două

Erotice liane.

Ne sufocăm și gemem,

Dar ne unim mai tare,

Mușcăm din limbi fragile,

Grețoase și murdare.

Ne înecăm în sânge,

Dar înghițim mai lacomi,

Cleioși și goi, în noapte,

Noi palpităm, ne zbatem.

Pe cerul cât un suflet

Au înflorit steluțe,

Iar teii peste noapte

Sărută cu crenguțe.

Negrul mă inundă,

Freamătă pământul,

Pletele prea albe

Ți le zmulge vântul.

Ochii îmi astupă

Smocuri putrezite,

Se lipesc de mine

Pletele-ți albite.

Îți astup cu gura-mi

Viermii tăi din gură,

Ochii plini de sânge

Visele îmi fură.

Cad sub tei ca scrumul,

Viermănos și rece,

Noaptea din străfunduri

Geme și se trece…

¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶

29 de răspunsuri la „Nocturnă”

  1. Este deosebit de frumos … ”ochii ” in creatia ta sint si de blumb si plini de sange …

    Apreciază

    1. Într-adevăr. Mulțumesc mult!

      Apreciază

  2. Sub teiul înflorit,
    Îmbătați de mireasma placută,
    El și Ea…
    Sorb…
    Ochi din ochi – lumina,
    Brațe din brațe – căldura,
    Buze din buze – dulceața,
    Suflet din suflet – viața.
    Iar ziua…
    Încet, încet – se stinge.
    Pier razele de soare
    Și ceru-ncepe-a plînge
    Cu stele sclipitoare.

    Apreciază

    1. Vai! O altă parte a artei? Bravo! Mulțumesc mult!

      Apreciază

  3. Mi-a pläcut poezia,chiar cu vermi si cu toate celelalte,e foarte frumoasä…bravo…

    Apreciază

  4. Mulțumesc, Marina! Arta urâtului este cea mai frumoasă! 😀 Chiar dacă nu ești o admiratoare și o adeptă a acestei arte, nu poți să negi titanismul ei, iertată să-mi fie modestia 🙂 Recunoscător că mai treci prin lumea mea multicoloră.

    Apreciază

  5. Oooo! Veaceslav, bravo, frate! Eşti tare! Am citit şi mi-a plăcut enorm. Respectul meu. Eşti romantic, frate. Să nu asculţi de nimeni din cei ce te critică. Eu te ştiu drept un băiat capabil şi inteligent. Mulţi nici nu merită nivelul la care ai ajuns, aşa că, zi-i tot aşa!

    Apreciază

    1. Mulțumesc, frate! Important este că place poezia, ceea ce ține de aprecieri și critici, prefer să nu le prea acord atenție, deși au și ele o contribuție oarecare în viața mea. Mulțumesc mult pentru susținere!

      Apreciază

  6. Sunt de acord cu tine,Marian,întradevär colegul nostru e foarte talentat,meritä tot respectul…

    Apreciază

    1. Mulțumesc, Marina! Cu aleasă considerație de Dvs. !

      Apreciază

  7. ESTE O TRAIRE DE A TA? toata povestea asta care e descrisa mai sus? si daca da… in asa culori sumbre vezi tu .. chiar esti atit de oripilat fata de tot frumosul ce te inconjoara?

    Apreciază

    1. Nu este o trăire, prefer să abordez această temă teoretic, deocamdată 😀 Frumos? Aici nu este latura mea. Nu cunosc acest capitol. Mulțumesc mult pentru intervenție!

      Apreciază

  8. Slavic,vezi ce scrie Victoria.Eu sunt de acord cu ea.Tu esti un copil talentat,foloseste-ti talentul si pentru ca noi astia…care ne place ce e frumooooos.Ia scrie-ne tu o poezie frumoasa, colorata,iubitoare, asa ca un cadou. Iti doresc succes in continuare.

    Apreciază

    1. Cu tot respectul fata de parerea Dumneavoastra, eu n-am zis ca ceva nu-mi place, din contra, poezia m-a impresionat. Versurile pe care le-am scris sint doar un raspuns mai usurel la „Nocturna” a lui Veacheslav.
      Eu nu cer ca baiatul acesta sa se schimbe. El crede in ceva, el are un stil si stie sa si-l apere, si pentru asta merita tot respectul.
      Veacheslav e bravo!

      Apreciază

      1. Mulțumesc mult, Victoria! Cred că nici nu aș putea să mă schimb de dragul schimbatului. Nu văd utilitatea, sensul și rostul acestuia. Iar dacă aș face-o, cred că aș fi mai puțin sincer cu mine, cu cei din jur și cu tot ceea ce sunt. Corect ai menționat, eu cred în ceva, am un stil și nu văd de ce aș renunța la el. Doar pentru că nu sună „frumos”? Scriu ce văd și ce cred. Sunt subiectiv, dar și sincer. Și voi meritați tot respectul pentru că receptați mesajul meu și vă încadrați în unda mea spirituală. Mulțumesc!

        Apreciază

    2. Mulțumesc mult pentru nota pozitivă, dar ar fi și o problemă și aș cere explicații celor iubitori de „Frumos”, ce este acesta? Ca eu să știu despre ce să scriu pe viitor. Cu respect profund.

      Apreciază

  9. Avatarul lui alexandrabivol
    alexandrabivol

    super tare poezia, pe langa arta poeti, cata realitate personalizata contine?

    Apreciază

    1. Mulțumesc, Alexandra! Pare a fi real, nu? Asta mă bucură, deoarece justifică veridicitatea. Consider că o analiză, fără o neapărată implicare, ar fi în stare să lumineze unele situații destul de obiectiv și adevărat. Mulțumesc mult că mai treci pe aici!

      Apreciază

      1. Avatarul lui alexandrabivol
        alexandrabivol

        daca nu las comentarii nu inseamna ca nu citesc operele tale 🙂 succese si mult noroc 😉

        Apreciază

        1. Mulţumesc mult, Alexandra! Şi eu te citesc. Să auzim de bine 😉

          Apreciază

  10. chiar si un verme se transforma in fluture in ceva frumos pentru ca el vra sa fie ceva mai mult ca un verme si tinde spre asta chiar si un verme are un scop in acasta viata pe cind tu chiar nu esti sanatos ca scrii asa lucruri viata e frumoasa!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

    1. Iar fluturele se transformă în vierme, oricât de mult ar aspira spre orice.
      P.S. și care este scopul suprem? De a zbura de pe o floare pe altă floare și de a profita egoistic de polen, ca să-și satisfacă necesitățile și instinctele cadavrice ca apoi să se stingă scârbos?

      Apreciază

  11. nu nu e corect el a aparut pentru ca asa a trebuit sa fie csi el are o responsabilitate fata de creatorul sau de asi trai viata destoinic da nu a exista ca un nimeni

    Apreciază

    1. A, e o creație-robot! Face ceea ce „trebuie”, indiferent că vrea sau nu. I s-au dat funcțiile și unele posibilități și a fost aruncată undeva unde nu a cerut. Îmi pare destul de logică umilința asta.

      Apreciază

  12. spune mi te rog… ce e iubirea dupa parerea ta?

    Apreciază

    1. Iubirea este suferința supremă. Restul este stereotip absurd, prostie, justificare absurdă a instinctelor…

      Apreciază

      1. … dupa cum spunea si Eminescu, „iubirea-i dureros de dulce”…. ceva de genul acesta. Si daca evitam suferinta inseamna ca ignoram si iubira?!

        Apreciază

        1. „A iubi înseamnă a suferi şi cum mulţi fug de suferinţă puţini ştiu să iubească!” Emil Cioran

          Apreciază

Lasă un comentariu